I-VI კლასებში დამატებითი საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო მომსახურებას. მშობლების თანხმობით, მოსწავლეები მეცადინეობენ სკოლაში.
გახანგრძლივებული სწავლების მიზნები:
ა) თითოეულ ასაკობრივ ჯგუფში ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ დისციპლინებში დავალების მომზადება პედაგოგების დახმარებით;
ბ) ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების განხორციელების ხელშეწყობა;
გ) მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფართოებისათვის სათანადო პირობების შექმნა;
გახანგრძლივებული სწავლება:
ა) გახანგრძლივებული სწავლება: ხორციელდება სკოლის I–VI კლასებში. ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგნების განრიგის შემდეგ და მიმდინარეობს 17 : 30 საათამდე.
გახანგრძლივებული სწავლების საგნების ორგანიზება:
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ ყველა აღნიშნულ საგნებში
დავალების მომზადება;
სკოლაში გახანგრძლივებული მეცადინეობის დროს ჩვენი ამოცანაა:
ა) გავუწიოთ დახმარება დაბალი აკადემიური მოსწრების მქონე მოსწავლეებს;
ბ) მასწავლებლების მეთვალყურეობის ქვეშ შეასრულონ საშინაო დავალება იმ მოსწავლეებმა, რომლებსაც მოუწიათ გაკვეთილების შემდეგ სკოლაში დარჩენა;
გ) გავერკვეთ და დავეხმაროთ თითოეულ მოსწავლეს ინდივიდუალური პრობლემების გადაჭრაში ;
დ) თამაშების გზით გავუღრმავოთ მოსწავლეებს მიღებული ცოდნა ენებში;
ე) საყვარელი წიგნის ერთობლივად კითხვა;
ვ) საუბარი სხვადასხვა აქტუალურ თემაზე;
ზემოთ ჩამოთვლილი აქტივობები სრულდება მონაცვლეობით, პატარა დოზებით, რათა უკვე დაღლილი ბავშვები არ გადაიტვირთონ და ყველაფერი შეასრულონ ხალისით
დამრიგებელ-კოორდინატორის მუშაობა ემყარება ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს და ხელს უწყობს მოსწავლეებში გონებრივი და ფიზიკური უნარების განვითარებას, ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვირდრებას, სამოქალაქო ცნობიერების განვითარებას; ეხმარება მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლებებისა და მოვალეობების გაცნობიერებაში, პრობლემების აღმოჩენასა და დაძლევაში, ხელს უწყობს მათ საკუთარი ინტერესებისა და შესაძლებლობების აღმოჩენასა და შემდგომ განვითარებაში.
კლასის დამრიგებელ-კოორდინატორის როლი გადამწყვეტია მის სადამრიგებლო კლასში მშვიდი, საქმიანი გარემოს შესაქმნელად და მოსწავლეებს შორის მეგობრული ურთიერთობების ჩამოსაყალიბებლად.
I-VI კლასებში დამატებითი საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო მომსახურებას. მშობლების თანხმობით, მოსწავლეები მეცადინეობენ სკოლაში.
გახანგრძლივებული სწავლების მიზნები:
ა) თითოეულ ასაკობრივ ჯგუფში ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ დისციპლინებში დავალების მომზადება პედაგოგების დახმარებით;
ბ) ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების განხორციელების ხელშეწყობა;
გ) მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფართოებისათვის სათანადო პირობების შექმნა;
გახანგრძლივებული სწავლება:
ა) გახანგრძლივებული სწავლება: ხორციელდება სკოლის I–VI კლასებში. ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგნების განრიგის შემდეგ და მიმდინარეობს 17 : 30 საათამდე.
გახანგრძლივებული სწავლების საგნების ორგანიზება:
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ ყველა აღნიშნულ საგნებში
დავალების მომზადება;
სკოლაში გახანგრძლივებული მეცადინეობის დროს ჩვენი ამოცანაა:
ა) გავუწიოთ დახმარება დაბალი აკადემიური მოსწრების მქონე მოსწავლეებს;
ბ) მასწავლებლების მეთვალყურეობის ქვეშ შეასრულონ საშინაო დავალება იმ მოსწავლეებმა, რომლებსაც მოუწიათ გაკვეთილების შემდეგ სკოლაში დარჩენა;
გ) გავერკვეთ და დავეხმაროთ თითოეულ მოსწავლეს ინდივიდუალური პრობლემების გადაჭრაში ;
დ) თამაშების გზით გავუღრმავოთ მოსწავლეებს მიღებული ცოდნა ენებში;
ე) საყვარელი წიგნის ერთობლივად კითხვა;
ვ) საუბარი სხვადასხვა აქტუალურ თემაზე;
ზემოთ ჩამოთვლილი აქტივობები სრულდება მონაცვლეობით, პატარა დოზებით, რათა უკვე დაღლილი ბავშვები არ გადაიტვირთონ და ყველაფერი შეასრულონ ხალისით
დამრიგებელ-კოორდინატორის მუშაობა ემყარება ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს და ხელს უწყობს მოსწავლეებში გონებრივი და ფიზიკური უნარების განვითარებას, ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვირდრებას, სამოქალაქო ცნობიერების განვითარებას; ეხმარება მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლებებისა და მოვალეობების გაცნობიერებაში, პრობლემების აღმოჩენასა და დაძლევაში, ხელს უწყობს მათ საკუთარი ინტერესებისა და შესაძლებლობების აღმოჩენასა და შემდგომ განვითარებაში.
კლასის დამრიგებელ-კოორდინატორის როლი გადამწყვეტია მის სადამრიგებლო კლასში მშვიდი, საქმიანი გარემოს შესაქმნელად და მოსწავლეებს შორის მეგობრული ურთიერთობების ჩამოსაყალიბებლად.