დაწყებითი სკოლა

დაწყებით საფეხურზე სკოლა უზრუნველყოფს

I-VI კლასებში დამატებითი საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო მომსახურებას.  მშობლების თანხმობით, მოსწავლეები მეცადინეობენ  სკოლაში.

 

გახანგრძლივებული სწავლების მიზნები:

ა)  თითოეულ ასაკობრივ ჯგუფში ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ დისციპლინებში დავალების მომზადება პედაგოგების დახმარებით;

ბ) ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების განხორციელების ხელშეწყობა;

გ) მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფართოებისათვის სათანადო პირობების შექმნა; 

გახანგრძლივებული სწავლება:

ა) გახანგრძლივებული სწავლება: ხორციელდება სკოლის  I–VI კლასებში.  ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგნების განრიგის შემდეგ და მიმდინარეობს 17 : 30 საათამდე.

 

გახანგრძლივებული სწავლების  საგნების ორგანიზება:

ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ ყველა აღნიშნულ საგნებში

დავალების მომზადება; 

 

სკოლაში გახანგრძლივებული მეცადინეობის დროს ჩვენი ამოცანაა:

ა) გავუწიოთ დახმარება დაბალი აკადემიური მოსწრების მქონე მოსწავლეებს;

ბ) მასწავლებლების მეთვალყურეობის ქვეშ შეასრულონ საშინაო დავალება იმ მოსწავლეებმა,   რომლებსაც მოუწიათ გაკვეთილების შემდეგ სკოლაში დარჩენა;

გ) გავერკვეთ და დავეხმაროთ  თითოეულ მოსწავლეს ინდივიდუალური პრობლემების გადაჭრაში ;

დ) თამაშების გზით გავუღრმავოთ მოსწავლეებს მიღებული ცოდნა ენებში;

ე) საყვარელი წიგნის ერთობლივად კითხვა;

ვ) საუბარი სხვადასხვა აქტუალურ თემაზე;

 

ზემოთ ჩამოთვლილი აქტივობები სრულდება მონაცვლეობით, პატარა დოზებით, რათა უკვე დაღლილი ბავშვები არ გადაიტვირთონ და ყველაფერი შეასრულონ ხალისით

 

დამრიგებელ-კოორდინატორის მუშაობა ემყარება ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს და ხელს უწყობს მოსწავლეებში გონებრივი და ფიზიკური უნარების განვითარებას, ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვირდრებას, სამოქალაქო ცნობიერების განვითარებას; ეხმარება მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლებებისა და მოვალეობების გაცნობიერებაში, პრობლემების აღმოჩენასა და დაძლევაში, ხელს უწყობს მათ საკუთარი ინტერესებისა და შესაძლებლობების აღმოჩენასა და შემდგომ განვითარებაში.

 

კლასის დამრიგებელ-კოორდინატორის როლი გადამწყვეტია მის სადამრიგებლო კლასში მშვიდი, საქმიანი გარემოს შესაქმნელად და მოსწავლეებს შორის მეგობრული ურთიერთობების ჩამოსაყალიბებლად.

 

დაწყებით საფეხურზე სკოლა უზრუნველყოფს

I-VI კლასებში დამატებითი საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო მომსახურებას.  მშობლების თანხმობით, მოსწავლეები მეცადინეობენ  სკოლაში.

 

გახანგრძლივებული სწავლების მიზნები:

ა)  თითოეულ ასაკობრივ ჯგუფში ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ დისციპლინებში დავალების მომზადება პედაგოგების დახმარებით;

ბ) ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების განხორციელების ხელშეწყობა;

გ) მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფართოებისათვის სათანადო პირობების შექმნა; 

გახანგრძლივებული სწავლება:

ა) გახანგრძლივებული სწავლება: ხორციელდება სკოლის  I–VI კლასებში.  ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგნების განრიგის შემდეგ და მიმდინარეობს 17 : 30 საათამდე.

 

გახანგრძლივებული სწავლების  საგნების ორგანიზება:

ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ ყველა აღნიშნულ საგნებში

დავალების მომზადება; 

 

სკოლაში გახანგრძლივებული მეცადინეობის დროს ჩვენი ამოცანაა:

ა) გავუწიოთ დახმარება დაბალი აკადემიური მოსწრების მქონე მოსწავლეებს;

ბ) მასწავლებლების მეთვალყურეობის ქვეშ შეასრულონ საშინაო დავალება იმ მოსწავლეებმა,   რომლებსაც მოუწიათ გაკვეთილების შემდეგ სკოლაში დარჩენა;

გ) გავერკვეთ და დავეხმაროთ  თითოეულ მოსწავლეს ინდივიდუალური პრობლემების გადაჭრაში ;

დ) თამაშების გზით გავუღრმავოთ მოსწავლეებს მიღებული ცოდნა ენებში;

ე) საყვარელი წიგნის ერთობლივად კითხვა;

ვ) საუბარი სხვადასხვა აქტუალურ თემაზე;

 

ზემოთ ჩამოთვლილი აქტივობები სრულდება მონაცვლეობით, პატარა დოზებით, რათა უკვე დაღლილი ბავშვები არ გადაიტვირთონ და ყველაფერი შეასრულონ ხალისით

 

დამრიგებელ-კოორდინატორის მუშაობა ემყარება ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს და ხელს უწყობს მოსწავლეებში გონებრივი და ფიზიკური უნარების განვითარებას, ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვირდრებას, სამოქალაქო ცნობიერების განვითარებას; ეხმარება მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლებებისა და მოვალეობების გაცნობიერებაში, პრობლემების აღმოჩენასა და დაძლევაში, ხელს უწყობს მათ საკუთარი ინტერესებისა და შესაძლებლობების აღმოჩენასა და შემდგომ განვითარებაში.

 

კლასის დამრიგებელ-კოორდინატორის როლი გადამწყვეტია მის სადამრიგებლო კლასში მშვიდი, საქმიანი გარემოს შესაქმნელად და მოსწავლეებს შორის მეგობრული ურთიერთობების ჩამოსაყალიბებლად.